Postato da Evelyn su Expedia

il 03/08/2018

80

Godt hotel med god beliggenhed

Værelset var ikke så stort men ellers rigtig fint. Dejligt badeværelse med fin størrelse brusekabine. Hotellet ligger dejlig tæt på shoppingmuligheder og seværdigheder. Morgenmaden var ok - wifi fungerede upåklageligt. Servicen på hotellet var helt i top.

Postato da Matthew su Booking

il 04/08/2018

96

Eccezionale

Mi sono piaciuti: We were delighted with our stay at Hotel Touring. The room was big with a big bathroom (we had a standard room) the place is clean and well furnished and the air con kept the room at a great temperature. The location is excellent, just a short walk from the main square and lots of bars and restaurant choices close by.
Non mi sono piaciuti: Slightly overly critical perhaps but I wasn’t allowed to borrow an iron for the room to prepare for an evening out. I had to iron in the communal hotel reading room which felt a little strange for a hotel.

Postato da Matthew su Booking

il 04/08/2018

96

Eccellente

Mi sono piaciuti: We were delighted with our stay at Hotel Touring. The room was big with a big bathroom (we had a standard room) the place is clean and well furnished and the air con kept the room at a great temperature. The location is excellent, just a short walk from the main square and lots of bars and restaurant choices close by.
Non mi sono piaciuti: Slightly overly critical perhaps but I wasn’t allowed to borrow an iron for the room to prepare for an evening out. I had to iron in the communal hotel reading room which felt a little strange for a hotel.

Postato da MartiJane su Booking

il 05/08/2018

75

Buono

L'utente non ha lasciato una recensione.

Postato da Phil su Booking

il 06/08/2018

88

Favoloso

L'utente non ha lasciato una recensione.

Postato da Anonimo su Booking

il 06/08/2018

96

Eccezionale

L'utente non ha lasciato una recensione.

Postato da HGY su Booking

il 06/08/2018

92

«Gutes Hotel für einen Städtetripp»

Mi sono piaciuti: Gut gelegenes Hotel für einen Städtetripp. Sehr freundliches Personal. Gutes Frühstück mit großer Auswahl. Schöne Ausicht von der Dachterrasse. Geräumiges Zimmer (Dreibett) Gute und sichere Parkmöglichkeit in der Nähe in einer Garage.
Non mi sono piaciuti: teilweise leichter Abflussgeruch im Badezimmer.

Postato da Tamara su Booking

il 07/08/2018

88

Favoloso

L'utente non ha lasciato una recensione.

Postato da Monika su Booking

il 08/08/2018

88

Favoloso

L'utente non ha lasciato una recensione.

Postato da John su Booking

il 08/08/2018

83

Ottimo


Non mi sono piaciuti: Airco werkt pas als je in de kamer bent. En met tropische temperaturen in Bologna duurt het dan lang tot een leefbare temperatuur is bereikt