L'utente non ha lasciato una recensione.
L'utente non ha lasciato una recensione.
Mi sono piaciuti:
Lovely hotel in a great location. Rooftop bar is great for evening drinks. Very clean and great shower.
Non mi sono piaciuti:
Rooms were small but not really a problem for us. Make sure to use bug spray on the roof terrace.. we got bitten a lot!
Mi sono piaciuti:
La localisation
Non mi sono piaciuti:
Le petit déjeuner en sous sol alors qu'une terrasse existe sur le toit de l'hôtel (mais uniquement pour le bar... Très cher). Non conformité de la chambre avec celle que nous avions réservée.
Mi sono piaciuti: Great location, helpful staff, large room, lovely breakfast
L'utente non ha lasciato una recensione.
Mi sono piaciuti:
Dachterasse
Non mi sono piaciuti:
Kein Fenster
L'utente non ha lasciato una recensione.
Mi sono piaciuti: Отель расположен в тихом месте, есть замечательная терраса с видом на город, уютная домашняя атмосфера, очень близко все достопримечательности.
Buono
L'utente non ha lasciato una recensione.